علی سلطانی مقدم

علی سلطانی مقدم معاون مالی و اقتصادی شهرداری کرج از رصد دقیق چک‌های برگشتی در سامانه طراحی شده بارای خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ علی سلطانی مقدم در جلسه کمیته درآمدی، اظهارکرد: با توجه به وجود چک‌های برگشتی در شهرداری و شفاف‌سازی وضعیت این چک‌ها، سامانه بارای طراحی و اجرا شده که بر این اساس تمام چک‌های برگشتی در این سامانه ثبت و پیگیری می‌شود.

وی ادامه داد: این سامانه تحت عنوان"بارای" به منظور شفاف سازی و وصول مطالبات شهرداری و با هدف رصد دقیق چک‌های برگشتی در مناطق و سازمان‌های تابعه شهرداری برای وصول معوقات راه اندازی شده است.

معاون مالی و اقتصادی کرج، در این خصوص گفت: با توجه به چک‌های برگشتی در شهرداری و شفاف‌سازی پیگیری وضعیت چک‌های برگشتی را در این سامانه فراهم کرده است.

وی افزود: این سامانه علاوه بر ثبت اطلاعات، امکان گزارش‌گیری از وضعیت آن‌ها را دارد و همچنین پیگیری‌های قضایی انجام شده را نیز می توان به طور دقیق بررسی کرد.

سلطانی مقدم بیان کرد: سامانه بارای با استفاده ثبت اطلاعات، امکان ثبت، پیگیری و گزارش گیری از وضعیت بررسی چک های برگشتی را فراهم می کند و مدیران مناطق و روسای سازمانها با ورود به این سامانه می‌توانند اطلاعات مربوط به هر چک از جمله مبلغ، تاریخ صدور، تاریخ برگشت، علت برگشت و پیگیری مراحل را رصد کنند.

همچنین، این سامانه امکان ارسال هشدارهای لازم به منظور عدم اقدام بموقع در موعد مقرر را دارد. در جلسه کمیته درآمدی شهرداری کرج که با حضور افراسیاب شجاعی قائم مقام محترم شهردار کرج و معاونین و مدیران ستادی ومدیران مناطق به همراه واحدهای مرتبط برگزار شد.

منتشر شده در تاریخ ۷ آبان ماه ۱۴۰۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =